باشگاه پرسپولیس امروز از گروه داوری بازی با السد به کنفدر
باشگاه پرسپولیس امروز از گروه داوری بازی با السد به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت میکند
🔴 @HavadarPerspolis
🔴 @HavadarPerspolis
- ۸۸۴
- ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط