طوووووووووووووووووووووووو

طوووووووووووووووووووووووو
برایم
بخوان
برایم
بگو
برایم
بنویس .
چه توووووووووی
پنداری افتابی ست
دیدگاه ها (۱)

وسپیده دم با دست هایت بیدار میشود .

hey u.you are main

عرفه

بخوان....برایم از جنگ بخوان..برایم از روزهایی که در خاک و خو...

از روزگارت برایم بگواز دل بیقرارت برایم بگوبرای دلخوشی دل ام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط