به یک زن نگو......!
به یک زن نگو......!
تو که خانه بودی چه کار کردی ؟
خسته گیت واسه چیه؟
باید دقیق تر نگاه کنی !
ریز بین باشی !
او هیچ کاری هم نکرده باشد ......
"امیدت" رادراین خانه "زنده" نگه داشته است......!!!
اینم به افتخار همه خانمهای ویس
💃 💃 👏 👏
تو که خانه بودی چه کار کردی ؟
خسته گیت واسه چیه؟
باید دقیق تر نگاه کنی !
ریز بین باشی !
او هیچ کاری هم نکرده باشد ......
"امیدت" رادراین خانه "زنده" نگه داشته است......!!!
اینم به افتخار همه خانمهای ویس
💃 💃 👏 👏
- ۱.۱k
- ۰۹ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط