عاشقی باید قسمت آدم باشه . . .
عاشقی باید قسمت آدم باشه . . .
وقتی شد یک دفعه به خودت میایی و میبینی که یکی هست توی دنیاکه با همه فرق میکنه . . .
وقتی صدای پاشو میشنوی اون قلبت به تالاپ تولوپ میفته . . .
وقتی شد یک دفعه به خودت میایی و میبینی که یکی هست توی دنیاکه با همه فرق میکنه . . .
وقتی صدای پاشو میشنوی اون قلبت به تالاپ تولوپ میفته . . .
- ۱.۴k
- ۰۸ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط