ازشخصی پرسید ماله چه دوره ای هستی؟

ازشخصی پرسید ماله چه دوره ای هستی؟
گفتم:دوره ی زار
گفتند:دوره ی زارکی بوده
گفتم: اون دوره که
بستنی بود۳ زار
چیپس بود۵ زار
شیر بود ۵ زار
ساندویچ بود ۲۵ زار
تلفن عمومی بود۲ زار

#
دیدگاه ها (۰)

سبز ، رنگ ساده ای بود ، خیلی ساده ، البته تا وقتی که چشمای ا...

دوستان سلام😀✋🏻اومدم یه نکته بگم و برم😁خب من طبق گفته های سها...

پارت۸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط