درشت بودن چه میوه ها و سبزیجاتی خوب نیست؟
درشت بودن چه میوه ها و سبزیجاتی خوب نیست؟
پیاز، هویج، سیب زمینی و فلفل دلمه ای
چون نیترات بیشتــری دارند و یکی از عوارض نیترات، ایجاد اختلالات عصبی است !
پیاز، هویج، سیب زمینی و فلفل دلمه ای
چون نیترات بیشتــری دارند و یکی از عوارض نیترات، ایجاد اختلالات عصبی است !
- ۷۴۶
- ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط