روشنفکر هایی که میگویند ..
روشنفکر هایی که میگویند ..
ما صنعت هسته ای را میخواهیم جکار کنیم .
این شبیه همان حرفیست که زمان قاجار ها وقتیکه نفت کشف شده بود و
انگلیسیها امده بودند
میخواستند نفت را ببرند اینجا دولت مرد قاجاری میگفت ما این ماده بد بو ی عفن را میخواهیم چکار کنیم بگذارید ببرند ...رهبری
.
اقایانیکه سینه چاک روابط هستند
چندین مرتبه این مطلب را بخوانند که ملکه ذهنشان بشود .
البته اگر ذهنشان کند عمل نکند و حتی جای بعضی پرچمها را هم جابجا نبینند .
ما صنعت هسته ای را میخواهیم جکار کنیم .
این شبیه همان حرفیست که زمان قاجار ها وقتیکه نفت کشف شده بود و
انگلیسیها امده بودند
میخواستند نفت را ببرند اینجا دولت مرد قاجاری میگفت ما این ماده بد بو ی عفن را میخواهیم چکار کنیم بگذارید ببرند ...رهبری
.
اقایانیکه سینه چاک روابط هستند
چندین مرتبه این مطلب را بخوانند که ملکه ذهنشان بشود .
البته اگر ذهنشان کند عمل نکند و حتی جای بعضی پرچمها را هم جابجا نبینند .
- ۷۶
- ۱۳ تیر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط