آرامشـ چهرهشـ لبخند آرومشـ نگاهـ مرگشـ

آرامشـ چهرهشـ لبخند آرومشـ نگاهـ مرگشـ
دیدگاه ها (۱)

واسـ پریـا...آبیـ چـ میاد بهشــ

نباشیـ میخامـ هیچیـ نباشهـ حتی خودمـ

لَبــــاشْ *-* ^_^

این بشر از اولش جذاب بوده یهو دست و پا دراورده😂 😂 😂

ولیـ کسیـ بهـ ما نگاهـ نکرد🪦🙂

زندگے مثل یع آینع‌اس بهش لبخند بزنے بهت لبخند میزنع💎

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط