بعضی وقتها.. دِلم می خواد
بعضی وقتها.. دِلم می خواد
خودمون رو بزنیم ، به علی چپِ کوچه ها
و بعد٬یهو ببینم که
از خیابون اصلی سر در اوردیم
یک ماشین دربست بگیریم
و برویم ته دنیا با هم بشینیم لبه پرتگاهش
و هی پاهامونو تکون بدیم
تخمه بشکنیم و بلند بخندیم . . .
خودمون رو بزنیم ، به علی چپِ کوچه ها
و بعد٬یهو ببینم که
از خیابون اصلی سر در اوردیم
یک ماشین دربست بگیریم
و برویم ته دنیا با هم بشینیم لبه پرتگاهش
و هی پاهامونو تکون بدیم
تخمه بشکنیم و بلند بخندیم . . .
- ۲۷۱
- ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط