چقدر خسته ام از روزگار ... بعد از تو
چقدر خسته ام از روزگار ... بعد از تو
چقدر یخ زده دارم "بهار" ... بعد از تو!
چه شاد می گذرد روزهای تو بی من!
چه تلخ می گذرد انتظار ... بعد از تو...
هزار مرتبه افتادم و همه دیدند
شکست قامت کهنه سوار ... بعد از تو!
گمان کنم که به یلدا نمی رسد امسال
پُر از تَرَک شده باغ ِ انار ... بعد از تو
درون سینه ی من پر شده است از بُغضی
که می رسد به حد ِ انفجار ... بعد از تو!
میان خاطره هایی که مانده می چرخم
کنار ِ ساعت ِ شماطه دار ... بعد از تو!
چقدر یخ زده دارم "بهار" ... بعد از تو!
چه شاد می گذرد روزهای تو بی من!
چه تلخ می گذرد انتظار ... بعد از تو...
هزار مرتبه افتادم و همه دیدند
شکست قامت کهنه سوار ... بعد از تو!
گمان کنم که به یلدا نمی رسد امسال
پُر از تَرَک شده باغ ِ انار ... بعد از تو
درون سینه ی من پر شده است از بُغضی
که می رسد به حد ِ انفجار ... بعد از تو!
میان خاطره هایی که مانده می چرخم
کنار ِ ساعت ِ شماطه دار ... بعد از تو!
- ۲۴.۴k
- ۲۹ آذر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط