من ک فک نکنم ب خوووووبی این مرد بشم

من ک فک نکنم ب خوووووبی این مرد بشم
ولی کاش زنش میشدم😒 😒 😒
دیدگاه ها (۲.۳k)

امروز دوشنبه پونزده شهریور کیک تولده رضا

دیگ هیشکی اون نمیشه برام حتی خودش همیشه بهش میگفتم دلم میخوا...

هرکی گف این چطور سرش رفته اونجا تا ی هفته زیر هر پستش‌ده تا ...

من ک مویی نمیبینم شما میبینید؟؟؟؟😂 😂 😂 😂 😂

my edit

فدای این مرد بشم من🛐

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط