اللهم کن لولیک...

اللهم کن لولیک...
نجوایی است،بر زبان ما!
اما قلبمان،
به ستون های دنیا،زنجیر شده است!
دعایمان،بوی بی دردی می دهد؛
که به اجابت نمی رسد!

#اللہـم_عجـل_لولیـڪ_الفـرجــــ

🕌🚩
دیدگاه ها (۴)

•﷽•طبیب‌گفته‌فقط‌دردِمن‌نبودنِ‌توستبرایِ‌بودنِ‌باتـوچرادوایے...

﴿إِنَّ‌اللَّهَ‌سَمِيعٌ‌عَلِيمٌ﴾وآرزوهـآیی‌ڪھ‌نگفتھ‌می‌شنـو؎....

میگه‌هرڪجا‌وقت‌خوشی‌روی‌دهد،آنجاست‌بهشت..!

وَأنتَ‌المَفزَعُ‌فِی‌المُلِمّاتوتوپناهی‌درهر‌پیشآمد‌‌بد..💛

گل های خاموشpart: 1 ...

سفیر کبیر Grand Ambassador

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط