بزرگترین بدی این زندگی این است
بزرگترین بدی این زندگی این است
که هیچ وقت آن چیزی را که میخواهی همان لحظه نداری .
یک زمانی بهش میرسی که دیگه برات مهم نیست... !
که هیچ وقت آن چیزی را که میخواهی همان لحظه نداری .
یک زمانی بهش میرسی که دیگه برات مهم نیست... !
- ۱.۴k
- ۱۸ مهر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط