اینجا لیلی میاد به دنبال شو و شروع میکنه به گریه کردن و
اینجا لیلی میاد به دنبال شو و شروع میکنه به گریه کردن و میگه : من نمیتونم بدون تو زندگی کنم ، لطفا
شو هم گریه میکنه و میگه : منم نمیتونم ، منم عاشقتم ، منم نمیتونم بدون تو ادامه بدم، تو هم مثل من باش ، بیا باهم باشیم ♥️
اخییی خیلی کیوتننن ♥️😌
شو هم گریه میکنه و میگه : منم نمیتونم ، منم عاشقتم ، منم نمیتونم بدون تو ادامه بدم، تو هم مثل من باش ، بیا باهم باشیم ♥️
اخییی خیلی کیوتننن ♥️😌
- ۱۲.۴k
- ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط