من که عاشپزیم عاااااالیه عاااااااالی
من که عاشپزیم عاااااالیه عاااااااالی
حیف که دستتون بهم نمیرسه که از دست پختم بخورین حیییییف حیییف
بازم حییییییییییف
خهخه
حیف که دستتون بهم نمیرسه که از دست پختم بخورین حیییییف حیییف
بازم حییییییییییف
خهخه
- ۳۱۳
- ۱۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط