گفتم از دست غمت سر به جهان دربنهم

گفتم از دست غمت سر به جهان دربنهم

نتوانم، که به هر جا بروم در نظری...

#سعدی


💟
دیدگاه ها (۱)

کرده‌ام خاطر خود را به تمنای تو خوش#حافظ💟

یڪـ نظـر دیـدم و ٺاوان ...

همه چيزم شده و هيچ مرا يادش نيست ..!#كاظم_بهمنى💟

کجاست جای رسیدنو پهن کردن یک فرشو بی‌خیال نشستن#سهراب_سپهری💟

ندانی که ایران نشست من است ؟جهان سر به سر زیر دست من است؟ #ف...

از خواب هایم بپرسکه چقدر تو را دیدند:)

چنان در قید مهرت پای بندم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط