آدَم بـودن عبـارت قشنگیه....

آدَم بـودن عبـارت قشنگیه....
چـون فَرقی بـین زَنُ مَرد نمیزاره ،قَلب و مَغزِ آدمـا جِنسیَت نَداره.
#اوریانا_فالانچی
@palete_rangi
دیدگاه ها (۲)

آدم بودن عبارتِ قشنگیه !چون فرقی بینِ زن و مرد نمیگذارهقلب و...

تفاوت حوری و فاحشه؛ از #هدیه الهی تا دنیای مادی!آیا تا حالا ...

زندگی دوباره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط