اذیت نکنید این‌بچه رو.. چند روز دیگه میره شما میمونید و د

اذیت نکنید این‌بچه رو.. چند روز دیگه میره شما میمونید و دلتنگی ها:))
دیدگاه ها (۷)

😭😂

نظری ندارم...مترجما هم زدن سیم اخر😭😂

من میرم بمیرم برا این بچه مظلومم:))

دارم به این فکر میکنم‌چرا مینسوک پاره اش نکرد🦦🦦

😭😭😭بچم رو اذیت نکنید

آخی اذیت نکن بچه رو🥺🫂

امروز ۸ می،‌ روز جهانی الاغهتبریک این روز رو به مخاطبین انتر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط