بعضی وقتا بعضی ادما پشیمونم میکنن از اینکه یه زمانی در حق

بعضی وقتا بعضی ادما پشیمونم میکنن از اینکه یه زمانی در حقشون بدی نکردم...😌 😌 😌 😌 😌
دیدگاه ها (۵)

صب بخیر دوستان😄 😄 😄 😄

نا رفیق...

رفاقتو تو حق من امشب تموم کردی رفیق...

رفیق جات تو 💟 ❤ 💙 💝 💘 💗 💜 💛 💚 💗

گفتم بعضی وقتا ادما...

صدای کلیکر لست اف اس بعضی وقتا صداشون اعصابمو خورد میکنن🤦‍♀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط