ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":
بچها بنظرتون من ویژوال گروه باشم؟😃😔
دیدگاه ها (۱۱)

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":خب فعالیت برای امروز بسه برم بمیرم

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":خب خب بیاید درمورد ایده ام صحبت کنم دوبلوری؟ خیلی...

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":خدایی پروف رو حال میکنید؟😔خیلی دوستش دارم😃

ᴢɪᴢɪ ᴘᴀʀᴋ":باح باح استایلم برای پارتی ته وو😃

بچها بنظرتون رمان بنویسم؟؟

بچها بنظرتون از مانهوا فعالیت کنم؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط