خب بله

خب بله
پیام هامو سین نمیزنه ولی استوریمو میبینه
خب اوسکول...تو میخوای ایگنور کنی لاقل یک کاری کن من نفهمم..
لاقل استوریمو نگاه نمیکردی ....بهونه های اضافی مثل نت نداشتم و کوفت و زهر مار چیه؟ خب بگو ازت خوشم نمیاد ...با همین کارای کوچیک میرینی تو هرچی اعتماد و رفاقته ...من ریدم به خودت و اون مغزت ....

چه جالب...همین الان که دارم اینو مینویسم پیام داد
دیدگاه ها (۳۱)

قفلیم روش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط