در آخرین عکس ها لبخند زدم

در آخرین عکس ها لبخند زدم
می دانستم دیگر به آنجا بر نمی گردم...
دیدگاه ها (۱)

وقتی صداش هست....🎼🧡

صبور باش زمان خیلی چیزها را حل خواهد کردگاهی مساله های به ظا...

با خدا رفیق باشاز همه بی نیازمیشی...💚

خیلی داریم الکی خودمون رو اذیت میکنیم.. یکم بیخیال..‌یکم ولش...

گوربا ببینید

بر می گردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط