رفتی ، با اون که میدونستی، تو رو دوس داشتم رو هیچ کی نی ا
رفتی ، با اون که میدونستی، تو رو دوس داشتم رو هیچ کی نی اون هستی ، که روت و بود و هست ، شاید از اولشم ، من بودم که نباید میذاشتم رو تو دست ، رو همه خوبیام بستی چطور چشات و ، هیس هیچی نگو ، فقط ببر صدات و ، ببین چه دپرسم بیبین چه بی حسم ، دیگه من نه حتی به خودمم نمیرسم ، اصلا بی خیال دیگه گذشته از در و دل ، من و تو هر دوتامون شدیم دیگه هر دو ول ، یه شب با این ، یه شب با اون ، هزارتا کثافت کاری داریم به همرامون ، من که از تو بیش تر بود حاشیه ام ، من که ، حتی اگه تو نباشیم.
فقط به تو فکر میکنم و تو رو میخوام
چیه فکر کردی مثل تو لا. . . . .
دیگه خسته ام از خاطرات موندگارت
بدم میاد از اون نگاهت
فقط به تو فکر میکنم و تو رو میخوام
چیه فکر کردی مثل تو لا. . . . .
دیگه خسته ام از خاطرات موندگارت
بدم میاد از اون نگاهت
- ۲.۸k
- ۰۶ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط