ی طرف سسته ...اگه نرسیدیم بهم یکیتون از ته دل نمی خواد

ی طرف سسته ...اگه نرسیدیم بهم یکیتون از ته دل نمی خواد
دیدگاه ها (۱)

یکمم حرف حساب!

پست آزاد!؟

#عشق

البته بعضیاشون که دنبال زندگین!!!😐

هیچ کس خود منو نمی خواد همش بهم میگن تغییر کن،یا میگن خود وا...

یه کی بیاد بهم بگه چجوری شماره ی طرف رو در بیارم

بچه ها کسی اگه پس زمینه درخواستی می خواد بیاد توی پی وی بهم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط