وییییییی جیغغغغغغغغ داشتن دوست نعمته به خدا مخصوصأ کسی که
وییییییی جیغغغغغغغغ داشتن دوست نعمته به خدا مخصوصأ کسی که درکت کنه و مث آجیت باشهヽ(^o^)丿
دلم گرفته بود بدجور با دوستم حرفیدم سبک شدمممممم(乁( ˙ ω˙乁
خخخخخD:
دیوونم خودتونین:|
دلم گرفته بود بدجور با دوستم حرفیدم سبک شدمممممم(乁( ˙ ω˙乁
خخخخخD:
دیوونم خودتونین:|
- ۶۶۶
- ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط