بدترین انتقامه :(((

بدترین انتقامه :(((
دیدگاه ها (۳)

مگه نه حق نداره کسی الکی با دل آدم بازی کنه :(((

وقتی بابا شدم نمیزارم کسی بهش بگه تو

هعی شماها هم دیدین من که دیدم :((((

عیب نداره ... عیب ندآره که " تـــنـــهـــایـــی "... عیب ن...

خودش انتقامه

موفق شدن تنها انتقامه☝🏻مآیل به فالو؟ #گلوآپ #گلواپ #رزی_ایسم...

بدترین حس)))))))):

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط