اینو برای ادیتم استفاده کردم✌🏻😊

اینو برای ادیتم استفاده کردم✌🏻😊
دیدگاه ها (۲)

(◉‿◉)

هی رفقا من در دارم امروز خونه نیستم پیش دوستامم😂😑✌🏻و اینکه ک...

در زندگی فقط بی تی اس مهمه برام😊✌🏻و رفیقام😂😑

ادیتمراستش اینو خودم ترجمه کردم ولی جمله های آخرش رو دیدم که...

وای این ادیتم عالیه برای اصکی بگو فالو کردم و اجازه بگیر بعد

ادیتم از لیچا بچه ها اینو قبلاً زدم گفتم بزارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط