یعنی نرفتم توی اداره ای که نبینم از این سرخودکارا توی گوش

یعنی نرفتم توی اداره ای که نبینم از این سرخودکارا توی گوشِ یکیشون نباشه😅
لامصبا انگاری بیل کردن زیرِ پُلِ خونه شون😷
طوری میچرخونن این سرخودکارو که عادم فک میکنه دارن دریل میزنن
بعدش که در آوردن با افتخار شیش ساعت همیجور😨 زُل میزنن به اون هشت کیلو محتویاتِ ارزش مندی که از درونِ سرخوردکار نصیبشون شده🤕
و در نهایت با لبخندِ ملیلی سرشونو بالا میارن و میفرمایند
ها چته😡 کاری داشتی 😡 😡 😠
#کارمند.نباشیم.😅 😅
دیدگاه ها (۸)

دمت گرم شراره 😍 😅

حداقل.آهن.باش.زنگ.بزن.گاهی....

دیگه از حموم بیرون میایی ننشی فدات شم 😅 😅

شایـــد میان اینهمه نامردی هاツباید شیطان را ستایش کرد که در...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط