. #خـداے_خـوبـم!

. #خـداے_خـوبـم!
در آستـانہ‌ے سـال جدیـدے ایستـاده‌ایـم
بہ مـردمِ ڪشـورم ڪمڪ ڪن
دستـی بہ سـر و ڪَوشِ زندڪَی‌شان بڪش
دردهایـشان را درمـان باش
و دل‌هایـشان را از همیشہ شـادتر ڪن...
ڪارے ڪن ڪہ سـال جدیـد برایـمان سـال اتفـاقات خـوب باشـد
بـادهاے بهـارے
ڪَرد امیـد و تعهـد و عشـق را همـہ‌جا پخـش ڪننـد
و ابـرها، همـدلی، عافیـت و مهـربانی بر سـرِ این مـردم ببـارند آن‌قـدر ڪہ انسـانیـت جانی دوباره بڪَیرد.
ڪارے ڪن ڪہ سـال پیـشِ رو
بهتـرین سـال زندڪَی‌مان شـود
سالی ڪہ تنهـا اشڪ جارے از چشـم‌ها اشڪ شـوق باشـد
سالی ڪہ همڪَی خوشبـخت باشیـم ...
سالی ڪہ
دلمـان نیـاید تمـام شـود...
دیدگاه ها (۳)

.مـن از "عشــق" بہ "جنـون" رسیـدمشڪی نیسـت ولی"تــو"♥ ️بودے ...

من بجای چالش لبخند،شما رو دعوت میکنم به چالش فرهنگچالش ننداخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط