دکترپزشکیان:
دکترپزشکیان:
«امام حسین مرام آزادگی را بهما آموخت؛
نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه در مقابل ظلم سکوت کنیم»!
اگر همین مرام آزادگی که دکترپزشکیان نوشته، از همان ابتدای دولت ایشان در ارتباط با دشمنان بشریت ملاکِ سیاست خارجی ما میبود، طی ۲۲ماهه اخیر، اینهمه ناامنی و جنگافروزی توسط آمریکاسرائیل بر مملکت اسلامی، تخریب زیرساختهای کشور و فشار اقتصادی بر مردم بزرگوارما تحمیل نمیشد؛
طبیعتاً دیگر موضع تسلیمپذیری در مقابل گردنکشان آمریکایی_صهیونی و موضعگیری طلبکارانه نسبت به خیرخواهان داخلی که قطعاً ضدیت با معیار قرآنی اشداءعلیالکفار رحماءبینهم میباشد، هرگز اتفاق نمیافتاد؛
اعلام برادری با آمریکا و آمادگی برای خلعسلاح همزمان با اسرائیل که سرآغاز همهی فجایع ۲۲ماهه اخیر است، هیچگاه بر ایرانیان وارد نمیشد؛
شیوه آزادگان ایران و جوانمردان تاریخ است که وقتی مسئولیتی را پذیرفتند، خدمت به مملکت و مقاومت در برابر زورگویان را پیشه خود ساخته و هرگز بسترساز سوءاستفاده اشرارجهانی علیه امنیت ملی و استقلال و پیشرفت کشور خود نشده و نمیشوند؛
مرام آزادگی، یعنی هماندیشی، مذاکره، مفاهمه، همگرایی و همافزایی با مستضعفان و مظلومان و مسلمانان جهان، برای مقابله با اشرار جنگ_افروز آمریکایی؛
مسئولی که مقتدایش حسینبنعلی است، از شهادت امامِ مقتدر_مظلوم و کودکان معصوم میهنش چنان شرمسار است که هیچگاه از قاتلان بالفطرهای همچون ترامپ، برای قتلعام خاموش ملتش، موادغذایی تراریخته و نابودکننده نخواهد خرید؛
گرانسازی ارزاق عمومی و تسلیمپذیری مقابل دشمن، رسم جوانمردان نیست!
✍محمدعلی رامین
@maramin
«امام حسین مرام آزادگی را بهما آموخت؛
نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه در مقابل ظلم سکوت کنیم»!
اگر همین مرام آزادگی که دکترپزشکیان نوشته، از همان ابتدای دولت ایشان در ارتباط با دشمنان بشریت ملاکِ سیاست خارجی ما میبود، طی ۲۲ماهه اخیر، اینهمه ناامنی و جنگافروزی توسط آمریکاسرائیل بر مملکت اسلامی، تخریب زیرساختهای کشور و فشار اقتصادی بر مردم بزرگوارما تحمیل نمیشد؛
طبیعتاً دیگر موضع تسلیمپذیری در مقابل گردنکشان آمریکایی_صهیونی و موضعگیری طلبکارانه نسبت به خیرخواهان داخلی که قطعاً ضدیت با معیار قرآنی اشداءعلیالکفار رحماءبینهم میباشد، هرگز اتفاق نمیافتاد؛
اعلام برادری با آمریکا و آمادگی برای خلعسلاح همزمان با اسرائیل که سرآغاز همهی فجایع ۲۲ماهه اخیر است، هیچگاه بر ایرانیان وارد نمیشد؛
شیوه آزادگان ایران و جوانمردان تاریخ است که وقتی مسئولیتی را پذیرفتند، خدمت به مملکت و مقاومت در برابر زورگویان را پیشه خود ساخته و هرگز بسترساز سوءاستفاده اشرارجهانی علیه امنیت ملی و استقلال و پیشرفت کشور خود نشده و نمیشوند؛
مرام آزادگی، یعنی هماندیشی، مذاکره، مفاهمه، همگرایی و همافزایی با مستضعفان و مظلومان و مسلمانان جهان، برای مقابله با اشرار جنگ_افروز آمریکایی؛
مسئولی که مقتدایش حسینبنعلی است، از شهادت امامِ مقتدر_مظلوم و کودکان معصوم میهنش چنان شرمسار است که هیچگاه از قاتلان بالفطرهای همچون ترامپ، برای قتلعام خاموش ملتش، موادغذایی تراریخته و نابودکننده نخواهد خرید؛
گرانسازی ارزاق عمومی و تسلیمپذیری مقابل دشمن، رسم جوانمردان نیست!
✍محمدعلی رامین
@maramin
- ۳۸۸
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط