۱۳۹۴/۳/۱۰ امروز ساگرد ازدواجمون هست و دوسال که از زندگی
۱۳۹۴/۳/۱۰ امروز ساگرد ازدواجمون هست و دوسال که از زندگی من,همسرم میگذره,و زندگی شیرینی رو با مدد گرفتن از خداوند,, و اهل بیت علیه السلام آغاز کردیم;-)
خدایا کمکون کن که تا اخر باهم باشیم بتونیم اززندگی درکنار هم لذت ببریم.و هیچ وقت الطاف خداوند,اهل بیت علیه السلام رو فراموش,نکنیم.
خدایا کمکون کن که تا اخر باهم باشیم بتونیم اززندگی درکنار هم لذت ببریم.و هیچ وقت الطاف خداوند,اهل بیت علیه السلام رو فراموش,نکنیم.
- ۲۱۷
- ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط