بیا وقتی برای عشق هورا میکشد احساس

بیا وقتی برای عشق هورا میکشد احساس
بروی اجتماع بغض حسرت گاز اشک اور بیندازیم
بیا با خود بیندیشیم
اگر یک روز تمام جاده های عشق را بستند
اگر یک سال چندین فصل برف بی کسی بارید
اگر یک روز شقایق مرد
تکلیف دل ما چیست؟؟
و من احساس سرخی میکنم چندیست
ومن از چند شبنم پیشتر خوابم
نزول عشق را دیدم
چرا بعضی برای عشق دلهاشان نمی لرزد
چرا بعضی نمیدانند که این دنیا به تار موی یک عاشق نمی ارزد
چرا بعضی تمام فکرشان ذکر است
ودر ان ذکر هم یاد خدا خالیست...؟؟
دیدگاه ها (۱)

...

چ خوشمللله<3

بی تو تنها گریه کردم تو شبای بی ستاره انتظار تو کشیدم تا که ...

باروﻥ ﻧﻤﯿﺒﺎﺭﻩ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﮐﻮﯾﺮ ﺩﺭﺩ ﺑﺎﻧﻮﯼ ﺷﺒﻨﻢ ﭘﻮﺵ ﺑﻪ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺑﺮﮔﺮﺩ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط