من امشب یهویی :)

من امشب یهویی :)
انداختنم تو رودخونه خیس خیس شدم :/
دیدگاه ها (۳۱)

امروز عصر یهویی لب رودخونه :)

گاهی نه حوصله داری نه اعصابیاد چیزایی که میفتی دیوونت میکنهب...

حوصلم سر رفته :/

لاک زدم ^_____^

از آن لبِ شیرینِ تو تا دور شدمدر تلخیِ تنهاییِ خود شور شدماز...

کاملا یهویی عاشق این سبک آهنگا شدم😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط