از خدا میخوام تو لحظه سال تحویل کسی اشک تو چشماش نباشه
از خدا میخوام تو لحظه سال تحویل کسی اشک تو چشماش نباشه
مادر و پدر جان چ سالای خوبی بودوقتایی ک عید بودی
مادر و پدر جان چ سالای خوبی بودوقتایی ک عید بودی
- ۲.۷k
- ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط