هوا بس ناجوانمردانه سرد است ...آی
هوا بس ناجوانمردانه سرد است ...آی
دمت گرم و سرت خوش باد
سلامم را تو پاسخ گوی، دربگشای
#مهدی_اخوان_ثالث
دمت گرم و سرت خوش باد
سلامم را تو پاسخ گوی، دربگشای
#مهدی_اخوان_ثالث
- ۱.۱k
- ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط