{خااااص}خوودممم.
{خااااص}خوودممم.
دسـت هایت را
کم دارم ایـن روزها
بـدون تو
این " مَن "
به دردِ جرزِ لایِ دیوار هم نمیـخورد
کم دارمت جانِ دل
کاش میدانستی
آرامشـم را
میـان دستانِ تو
دقیـقا جایی
بر رویِ قلبت . . .
بگذار
راحت بگویم
دست هایت بهانه اس
آغوشت را میخواهم . . .
ای متولدِ زمسـتانیِ من :)
دی ماهی من...
قربونت برمممم..
نفسممممممممم.....بهترینمممممممممم
دسـت هایت را
کم دارم ایـن روزها
بـدون تو
این " مَن "
به دردِ جرزِ لایِ دیوار هم نمیـخورد
کم دارمت جانِ دل
کاش میدانستی
آرامشـم را
میـان دستانِ تو
دقیـقا جایی
بر رویِ قلبت . . .
بگذار
راحت بگویم
دست هایت بهانه اس
آغوشت را میخواهم . . .
ای متولدِ زمسـتانیِ من :)
دی ماهی من...
قربونت برمممم..
نفسممممممممم.....بهترینمممممممممم
- ۱.۰k
- ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط