به نام خدا
به نام خدا
با سلام
یک سوال دارم، آقای #قالیباف عزیز، شما اگرچه رئیس مجلس هستید ولی در واقع نماینده مردم یک منطقه در مجلس هم هستید و مثل شما حدود ۳۰۰ نفر دیگر هم #نمایتده هستند و از #بیت_المال مسلمین بابت حضور در #مجلس، حقوق می گیرند!!
الان حقوقی که دریافت می کنید، بابت چه حضوری هست؟؟؟
#تعطیلی_مجلس
با سلام
یک سوال دارم، آقای #قالیباف عزیز، شما اگرچه رئیس مجلس هستید ولی در واقع نماینده مردم یک منطقه در مجلس هم هستید و مثل شما حدود ۳۰۰ نفر دیگر هم #نمایتده هستند و از #بیت_المال مسلمین بابت حضور در #مجلس، حقوق می گیرند!!
الان حقوقی که دریافت می کنید، بابت چه حضوری هست؟؟؟
#تعطیلی_مجلس
- ۲۰۵
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط