عکاسی sasan2017 25700670

دیدگاه ها (۱)

غصه نخور که کسی دوستت نداره،هیچکس تو این دنیا هیچکس رو دوس ن...

‹ از ایں وحشٹ داشتم ڪه نڪند‌ آڈم بی هدفي ‌ׂ‌ باࡄ݅ـم ٰٰ بـهٔ ...

دلنوشته های من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط