اجی ندارم ی داداش دارم بزرگتر از خودم

اجی ندارم ی داداش دارم بزرگتر از خودم
دیدگاه ها (۳)

تل خبری نبود😂😂😂

چرا دارم😂😂😂

کی گفته دوست دخترم هستش🤔🤔🤔🤔🤫🤫🤫

ترکی فقط میفهمم چی میگن خیلی کم بلدم بحرفم...مرسی لطف داری ع...

داداش بزرگتر ندارم ولی خب این خیلی حقه

بااینکه یه داداش کوچیکتر دارم ولی همیشه ارزو داشتم یه خواهر ...

نسبت؟دوست؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط