⁦⁦(•ө•)♡⁩

⁦⁦(•ө•)♡⁩
دیدگاه ها (۰)

⁦₍₍ ◝( ゚∀ ゚ )◟ ⁾⁾⁩

حالا منی که دخترم چطوری به تو بگم که دوسد دارم؟... .خب دوستت...

اینم به مناسبت 32 پستمون:))

الان ۳۰تا پست گذاشتم ولی تو هنوز فالوم نکردی ولی من منتظرتم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط