من خیلی وقت است که
من خیلی وقت است که
در هوای نبودنت "یخ" زده ام!
برف و بوران و زمستان
که چیزی نیست...
در هوای نبودنت "یخ" زده ام!
برف و بوران و زمستان
که چیزی نیست...
- ۸۶۷
- ۰۶ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط