اگه دیر شد اومدی ندیدمت یادت
اگه دیر شد اومدی ندیدمت یادت باشه دوست دارم
اگه مردم از غم نبودنت یادت باشه دوست دارم
اگه دیدی رعدی زد آتیشی زد به قلب من یادت باشه دوست دارم
اگه جهنمم با تو میشه بهشت من یادت باشه دوست دارم
بی تو موندم چه کنم بهشت و تو جهنمم
اگه میگم دوست دارم یادت باشه میمیرم و زنده میشم به خاطرت
اگه مردم از غم نبودنت یادت باشه دوست دارم
اگه دیدی رعدی زد آتیشی زد به قلب من یادت باشه دوست دارم
اگه جهنمم با تو میشه بهشت من یادت باشه دوست دارم
بی تو موندم چه کنم بهشت و تو جهنمم
اگه میگم دوست دارم یادت باشه میمیرم و زنده میشم به خاطرت
- ۱۲.۶k
- ۲۴ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط