گ

گ
یادته میگفتم مسیر ازاد سازی قدس ، از دم خونت شروع میشه؟




این حرفم رو یادت نره ها


از کوچه پس کوچه های شهرای ایران

شروع ب حذف و قلع و قمع و پاکسازی میکنیم


هرچی سلطنت طلبه ، هرچی تجزیه طلبه ، هرچی اسرائیل دوسته ، هرچی دشمن نظام و انقلابه


اینا اینبار فقط مرگ در انتظارشونه


اصلا فک نکن اینبار اینا بتونن برا محاکمه ب کلانتری و دادگاه و زندان و پاسگاه و بازداشتگاه برسن


نخیر

محاکمه همون کف خیابونه

حکمش هم صادر شده ؛ مرگ

پایان فتنه اکبر میدونی ینی چی؟



پایان فتنه اکبر ینی

تو ایران

هیچ موجود ، جنبنده ، خزنده ، درنده ، چرنده وجود نداشته باشه

که میل ب سازش با دشمن داشته باشه

که میل ب تسلیم داشته باشه



پایان فتنه اکبر تو ایران یعنی مثل یک جامعه انصارالله یمنی

همه یک دست

همه یک نظر

همه واحد

فقط و فقط دنبال ازاد کردن قدس هستن


دو صدایی دیگه وجود نداره

صدای دوم ها ، کشته شدن

نیستن

وجود ندارن

این برعندازای حروم زاده رو


مخصوصا طرفدارای این رضا پهلوی دیوثه زن خراب


اینا از اسرائیلیا و صهیون ها جونور ترن

اینا نباید مرگ راحت داشته باشن

تا دونه آخر اینارو پوست میکنم


لازم باشه فیلمشونم میزارم


منتهی قبلش ، کار مهم تر دارم


اونم رسیدگی به این کودتاچیاست


بعد تعیین تکلیف کردن قضیه مسئولین نفوذی و منافق

حتمی سراغ این بچه قرتیا هم میریم



با اینا حساب تسویه نشده داریم

البته ۹۰ درصد این سطلیا ، از سگ ولگرد ترسو ترن


یادمه قبل قضیه دی ، چندتا ازین کانالا برعنداز تهدید میکردن چنین میکنیم چنان میکنیم


طرف یدونه فیلم از خودش نزاشت ک مشخص بشه تو دی بیرون بوده باشه

ینی یا ایران نیستن ، یا جرات ندارن از خونشون در بشن

فقط پشت تلفن لات بازی در میارن


از اخرم ک سر کلشون باز پیدا شد

داشتن عر عر میزدن و گریه میکردن ک هممون سوسیس شدیم


بالا سرشونم ک میری ، اکثرا زیر ۲۵ سال

اوسگلا ی پلشت سوسیس سوسیس راه انداخته بودن


سوسیس خیلی دوسداری نه؟


ایندفه سوسیس نمیشی


این دفه بسته بندی میشی واسه صادرات

غذای سگ و گربه

جلو اینه بازو رو زانو گذاشتن و میگن حجم رو ببین جون بابا

تو یه فاز و دنیای فانتزی هستن ک کور و کر شدن


تو کانالاشون میگن اینبار مسلح هستیم


دفه ها قبلی چی بودی؟

مسلح بیا بیرون

یجوری سوراخ سوراخ کنیمت ک ابکش برنج بشی


اینارو دارم از قبلش میگم ک بدونی


فردا روز باز ن زر زر کنی و عر عر


نبرد اخرتم دیدیم

دوباره یه نبرد اخر دیگه میخای را بندازی؟


اینبار جر و جرت میکنیم


هیجده دی اقا سید علی بود

اینبار نیست


این جمله اخر یادت باشه

خب ، بیشتر ازین وقتمونو حروم این حرومزاده ها نکنیم


باشه تا وقتش برسه و تو عمل تیکه پاره شدنشون رو ببینیم

بریم سراغ ادامه کارا اصلیمون

هعی....


نماد غیرت و وفا و ادب
دیدگاه ها (۲)

🎥تصاویری #حیرت‌آور بعد از خرید گندم از آمریکا

گندم ری سهل هست ؛ از گندم آمریکا هم نخواهید خورد.🔶🔹اسماعیل ا...

ایتایار:مردم کوفه مورد لعن تاریخ قرار گرفتنمردم کوفه تو نماز...

ترامپ: ایران به آمریکا اطلاع داده است که هیچ گونه هزینه‌‌ای ...

َ:قبل فتته دی ماه هم یادتونه؟صدها سوژه چیده بودن واسه ششلوغ ...

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط