🟦 #آیفون_18 و 18e احتمالاً با #تراشه A20 و ۹ گیگابایت رم
🟦 #آیفون_18 و 18e احتمالاً با #تراشه A20 و ۹ گیگابایت رم عرضه میشوند
🔹 «مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناختهشده مسائل اپل، گفته که مدلهای اقتصادی سری #آیفون 18 که قرار است در بهار ۲۰۲۷ عرضه شوند، به ۹ گیگابایت #رم مجهز خواهند شد. این درحالی است که نسل فعلی از ۸ گیگابایت رم بهره میبرد.
🔹 کو در پست خود در ایکس اعلام کرده تراشه A20 که اپل قصد دارد در این دستگاهها به کار بگیرد، از شش دای (die) حافظه ۱.۵ گیگابایتی استفاده خواهد کرد که در مجموع ۹ گیگابایت رم را فراهم میکند. مدلهای اقتصادی فعلی آیفون 17 از چهار قالب ۲ گیگابایتی با مجموع ۸ گیگابایت رم استفاده میکنند.
🔹 #اپل با افزایش میزان رم در مدلهای آیفون 18 قصد دارد توانایی این دستگاهها را در اجرای روانتر پردازشهای هوش مصنوعی ارتقا دهد و از تمامی قابلیتهای Apple Intelligence که در iOS 27 ارائه خواهد شد، پشتیبانی کند.
✅ @SAE22ir ✅
🔹 «مینگ-چی کو»، تحلیلگر شناختهشده مسائل اپل، گفته که مدلهای اقتصادی سری #آیفون 18 که قرار است در بهار ۲۰۲۷ عرضه شوند، به ۹ گیگابایت #رم مجهز خواهند شد. این درحالی است که نسل فعلی از ۸ گیگابایت رم بهره میبرد.
🔹 کو در پست خود در ایکس اعلام کرده تراشه A20 که اپل قصد دارد در این دستگاهها به کار بگیرد، از شش دای (die) حافظه ۱.۵ گیگابایتی استفاده خواهد کرد که در مجموع ۹ گیگابایت رم را فراهم میکند. مدلهای اقتصادی فعلی آیفون 17 از چهار قالب ۲ گیگابایتی با مجموع ۸ گیگابایت رم استفاده میکنند.
🔹 #اپل با افزایش میزان رم در مدلهای آیفون 18 قصد دارد توانایی این دستگاهها را در اجرای روانتر پردازشهای هوش مصنوعی ارتقا دهد و از تمامی قابلیتهای Apple Intelligence که در iOS 27 ارائه خواهد شد، پشتیبانی کند.
✅ @SAE22ir ✅
- ۷۶۴
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط