دل خوش بودم به توی خواب دیدنت :)

دل خوش بودم به توی خواب دیدنت :)
ولی حالا حتی خوابم نمیبره که بتونم ببینمت :))
دیدگاه ها (۲)

😒 😒 😒

طاقت بیار ریفیق😓 😓 😓 ✋

💜 ((((:

-Plzz☺ 💜

نمیدونم چرا بیدارم ....خوابم نمیبره .... احتمالا فردا تا شب ...

بچه ها یچیزی

حاضرم بخوابم و دیگه بیدار نشم ولی بتونم توی اون خواب زندگی ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط