🚩 مثل دوران قدیم که #پرچم کشور برندهی جنگ باید در کشور ب
🚩 مثل دوران قدیم که #پرچم کشور برندهی جنگ باید در کشور بازنده برافراشته میشد... 🇮🇷✌️
- ۲۳۷
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط