من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم،ز بی آبی،ولی با ذلت و خواری

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم،ز بی آبی،ولی با ذلت و خواری پی شبنم نمیگردم....💙
#روحت_شاد_ناصر_خان💔
#راهت_ادامه_دارد
دیدگاه ها (۱)

#اسطوره_هرگز_نمی میرد💙#ناصر_حجازی#استقلال_تهران

کفنم آبیش قشنگه:)💙#میپرستمت_استقلالم👑#آبیم💙

👌👌😂😂

#عارف_غلامی💙😻👑

شایان واردن کیه

من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی،ولی باخفت وخاری پی شب...

من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی،ولی باخفت وخاری پی شب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط