یادت بماند

یادت بماند
تو یادگار روزهایی هستی
که نه فراموش میشوند،
و نه تکرار
دیدگاه ها (۱)

بد اخلاق نیستم… اما…خب! قرار نیست باهمه خوب باشم…

انـتـقـام؟؟؟ هه ✘نه عـزیـزم✘ وعده ما∶ روزی که دلتنگم شدی

دست روی دلم مگذار…!میسوزیداغ خیلی چیزها بردلم مانده

چہ حسرتیسترد شدن از کنارعابرانے کہ عطرتو را میزنند اما ھیچکد...

بماند به یادگار....

بماند یادگار☺☺

بماند به یادگار...:))۱۴۰۵/۰۲/۲۰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط