عیبی ندارد !
عیبی ندارد !
این روزها که من آه می کشم،
تو هم بکش !
در کنار او . . .
نفس های عمیقت را . . . !
این روزها که من آه می کشم،
تو هم بکش !
در کنار او . . .
نفس های عمیقت را . . . !
- ۲.۸k
- ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط