این آل اشپورت هم خوب ما رو گیر آورده ، با این لباس درست ک
این آل اشپورت هم خوب ما رو گیر آورده ، با این لباس درست کردنش واسه تیم ملی.. کجای دنیا لباس رو بعد از بازی می شورن باسه بازی بعد چون لباس به اندازه کافی نیست!
مثلا حالا که مشکل لباس داریم و برای سه بازی تو جام جهانی فقط دو دست لباس داریم، مثلا ذخیره ها نمی تونن لباسای گوچی و اشکان دژاگه رو قبل از بازی بردارن قایم کنن تا خودشون شانس بازی داشته باشن؟ تیمی که باید حداقل 10 دست لباس تو هر رنگی داشته باشته فقط با دو دست داره میره جام جهانی. ..
واقعا کم طنز بودیم، طنز تر هم شدیم که حالا با حرف های کفاشیان و کارای آل اشپورت ، یک ماه قبل از جام جهانی سوژه خنده و بحث همه سایت های دنیا شدیم ، واقعا این موفقیت رو باید به فدراسیون تبریک گفت که خیلی راحت ، نایک و آدیداس رو کنار گذاشتن تا حالا با لباسای کم و بی کیفیت آل اشپورت بریم جام جهانی....
مثلا حالا که مشکل لباس داریم و برای سه بازی تو جام جهانی فقط دو دست لباس داریم، مثلا ذخیره ها نمی تونن لباسای گوچی و اشکان دژاگه رو قبل از بازی بردارن قایم کنن تا خودشون شانس بازی داشته باشن؟ تیمی که باید حداقل 10 دست لباس تو هر رنگی داشته باشته فقط با دو دست داره میره جام جهانی. ..
واقعا کم طنز بودیم، طنز تر هم شدیم که حالا با حرف های کفاشیان و کارای آل اشپورت ، یک ماه قبل از جام جهانی سوژه خنده و بحث همه سایت های دنیا شدیم ، واقعا این موفقیت رو باید به فدراسیون تبریک گفت که خیلی راحت ، نایک و آدیداس رو کنار گذاشتن تا حالا با لباسای کم و بی کیفیت آل اشپورت بریم جام جهانی....
- ۳.۸k
- ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط